![]() |
![]() |
![]()
04.02.2019 - Péče o automobil v zimě ![]() Ano, tohle jste během letošní zimy slyšeli zcela jistě už stokrát. Ale nejde to znov ... celý článek 11.01.2017 - Zimní kapalina do ostřikovačů ![]() ... celý článek 07.11.2016 - Výbava při cestě do zahraničí Bulharsko Všechna vozidla, kromě motocyklů, musí být vybavena hasícím přístrojem. Reflexní vesta je povinná pro k ... celý článek 07.11.2016 - Příprava vašeho auta na zimu Své auto musíte na zimu připravit. Tato příprava se týká předevšim výměny pneumatik. Tato povinnost platí od 1. listopadu. S ... celý článek 20.08.2015 - Originální díl nebo náhrada stejné kvality? ![]() ... celý článek 08.06.2015 - Jak a kdy měnit olej ![]() ... celý článek 03.06.2015 - Ekologická daň za přihlášení osobního vozidla staršího deseti let ![]() ... celý článek 31.03.2015 - ČOI kontrolovala stáčení tachometrů v autobazarech ![]() ... celý článek 17.03.2015 - Měnit či neměnit? Toť otázka. ![]() ... celý článek 23.02.2015 - Pokuta dorazí i z Británie. Evropa propojuje registry. ![]() ... celý článek 16.02.2015 - Tisícům řidičů hrozí ztráta pojištění auta ![]() ... celý článek 08.02.2015 - Ministr dopravy varuje před falešnými dálničními známkami ![]() ... celý článek www.automobily-nahradnidily.cz/?st=clank |
DISKUSNÍ FÓRUMHlavní pravidla diskuse Doporučení Uživatel: Host přihlásit | registrovat DISKUSNÍ FÓRUM Opravy a údržba automobiluOpravy a údržba automobilu
autor: Host vloženo: 8.02.2010 18:18:52 odpovědí: 4 poslední: 29.04.2010 19:23:31 Mám menší korozi na pístku brzdiče, je nutné tento pístek vyměnit, anebo s tím takto můžu jezdit. Dík za odpověď. OdpovědiJak je poškozena ta povrchová vrstva - vyhodit.
reagovat
autor: Host vloženo: 11.03.2010 19:58:23
Nahlásit nevhodný příspěvek
S takovým pístkem bych již nic neriskoval a šel bych koupit nový.
reagovat
autor: Host vloženo: 16.03.2010 19:21:36
Nahlásit nevhodný příspěvek
Zdravím. Nový je vždy nejlepší řešení, ale také záleží čemu kdo říká koroze a hlavně kde je.Další věcí je, jestli jsou pracovní části pryžové? Pokud je pístek těsněný gumičkami, ony jsou v drážkách,Tam by to mělo být hladké a těsnit.Pokud by se koroze týkala nepracovní části, která nemá styk s pracovním válcem (čelo pístku, kanálky.. ) pak je nutno odstranit rez, ale funkčně nevadí.Hlavně nesmí nikde při pohybech poškozovat další prvky! Pokud jde o komoru, pokud těsní na kov, pak je to velmi specielní práce, broušené povrchy potřebují velkou přesnost bez nerovností, Odstraňování zvládají specialisté pomocí past a nikoliv smirku! Pro použití s gumičkami (u Škodovek byla běžná praxe zarovnávání mělké nerovnosti i extra jemným smirkem použitým v oleji... )Hlavně potom super vyčistit od abraziva!!! Takže pokud nové super, pokud spravovat, potom samostatně otestovat natlakovat a zjistit zda pracuje správně.
reagovat
autor: Host vloženo: 28.04.2010 22:05:37
Nahlásit nevhodný příspěvek
Pozor na takové brzdy. Dobře nechodící třmen trvale přibržďuje, poškozujete si kotouč, dříve sjedete desky, celá tato část se trvale zahřívá a má vliv i na ložisko a v neposlední řadě to poznáte na jízdních vlastnostech včetně spotřeby.
reagovat
autor: Host vloženo: 29.04.2010 19:23:31
Nahlásit nevhodný příspěvek
|
automobily-nahradnidily.cz |