10.03.2023 - Příprava automobilu na jaro

Zkontrolujte letní pneumatiky

Řidiči mají povinnost používat zimní pneumatiky v období od 1. listopadu do 31. března.
... celý článek

04.02.2019 - Péče o automobil v zimě

Kvalitní zimní obutí

Ano, tohle jste během letošní zimy slyšeli zcela jistě už stokrát. Ale nejde to znov
... celý článek

11.01.2017 - Zimní kapalina do ostřikovačů

Znáte tu situaci, kdy si v zimním období sednete do svého vozidla a pro lepší výhled skrze čelní okno ostřikovač… a ono nic? V tom pří
... celý článek

07.11.2016 - Výbava při cestě do zahraničí

Bulharsko
Všechna vozidla, kromě motocyklů, musí být vybavena hasícím přístrojem. Reflexní vesta je povinná pro k
... celý článek

07.11.2016 - Příprava vašeho auta na zimu

Své auto musíte na zimu připravit. Tato příprava se týká předevšim výměny pneumatik. Tato povinnost platí od 1. listopadu.

S
... celý článek

20.08.2015 - Originální díl nebo náhrada stejné kvality?

V některých médiích se objevuje kritika levných autodílů pocházejících od jiných výrobců než od výrobců originálních dílů. (dílů použív
... celý článek

08.06.2015 - Jak a kdy měnit olej

Výrobce neposlouchejte, radí odborníci. Olej v motoru měňte častěji, než předepisují výrobci, protože dlouhé intervaly mezi výměnami mo
... celý článek

03.06.2015 - Ekologická daň za přihlášení osobního vozidla staršího deseti let

Počet aut, za která budou muset majitelé při převodu zaplatit jednorázový ekologický poplatek, se rozšíří o 1,2 milionu. Nově půjde o 1
... celý článek

31.03.2015 - ČOI kontrolovala stáčení tachometrů v autobazarech

Dvě třetiny autobazarů porušují předpisy, zjistila Česká obchodní inspekce (ČOI). Při kontrolách odhalila tachometry stočené o stovky t
... celý článek

17.03.2015 - Měnit či neměnit? Toť otázka.

Majitelé aut s dosluhujícími zimními pneumatikami často odkládají jejich přezutí na letní, aby dojezdili zbytek vzorku. Je to riskantní
... celý článek

23.02.2015 - Pokuta dorazí i z Británie. Evropa propojuje registry.

Evropský parlament na zasedání ve Štrasburku schválil nový právní rámec ochrany osobních dat pro přeshraniční výměnu informací o doprav
... celý článek

16.02.2015 - Tisícům řidičů hrozí ztráta pojištění auta

Jedná se o auta mající v registru vozidel a ve velkém technickém průkazu stále statut tzv. polopřevodu, neboť majitelé auto na sebe při
... celý článek

DISKUSNÍ FÓRUM

Hlavní pravidla diskuse
porušení těchto pravidel vede ke smazání nebo upravení diskusních příspěvků, případně k zablokování přístupu do diskuse.
Je zakázáno vkládat příspěvky:

  • s komerčním podtextem, reklamou a nebo spamem
  • urážející nebo napadající ostatní účastníky diskuse
  • obsahují vulgarismy
  • jakkoliv porušující platné zákony ČR
  • vědomě obsahující zavádějící nebo nepravdivé informace
  • obsahující text porušující autorská práva (např. text zkopírovaný z jiných stránek), vždy uveďte raději odkaz na původní zdroj textu
  • snažící se manipulovat ostatní diskutující, například vystupování pod více uživatelskými jmény, diskutování sám se sebou apod.
  • obsahující fotografie v rozporu s autorskými právy

  • Doporučení
  • nepište prosím příspěvky bez informační hodnoty (např. příspěvky obsahující nesmyslný text apod.)a které nikomu nic neřeknou.

  • Uživatel: Host  přihlásit | registrovat
    DISKUSNÍ FÓRUM  Opravy a údržba automobilu

    Opravy a údržba automobilu

    autor: Host  vloženo: 8.02.2010 18:18:52  odpovědí: 4  poslední: 29.04.2010 19:23:31
    Mám menší korozi na pístku brzdiče, je nutné tento pístek vyměnit, anebo s tím takto můžu jezdit. Dík za odpověď.

    Odpovědi

    Jak je poškozena ta povrchová vrstva - vyhodit.
    reagovat      autor: Host  vloženo: 11.03.2010 19:58:23 Nahlásit nevhodný příspěvek
    S takovým pístkem bych již nic neriskoval a šel bych koupit nový.
    reagovat      autor: Host  vloženo: 16.03.2010 19:21:36 Nahlásit nevhodný příspěvek
    Zdravím. Nový je vždy nejlepší řešení, ale také záleží čemu kdo říká koroze a hlavně kde je.Další věcí je, jestli jsou pracovní části pryžové? Pokud je pístek těsněný gumičkami, ony jsou v drážkách,Tam by to mělo být hladké a těsnit.Pokud by se koroze týkala nepracovní části, která nemá styk s pracovním válcem (čelo pístku, kanálky.. ) pak je nutno odstranit rez, ale funkčně nevadí.Hlavně nesmí nikde při pohybech poškozovat další prvky! Pokud jde o komoru, pokud těsní na kov, pak je to velmi specielní práce, broušené povrchy potřebují velkou přesnost bez nerovností, Odstraňování zvládají specialisté pomocí past a nikoliv smirku! Pro použití s gumičkami (u Škodovek byla běžná praxe zarovnávání mělké nerovnosti i extra jemným smirkem použitým v oleji... )Hlavně potom super vyčistit od abraziva!!! Takže pokud nové super, pokud spravovat, potom samostatně otestovat natlakovat a zjistit zda pracuje správně.
    reagovat      autor: Host  vloženo: 28.04.2010 22:05:37 Nahlásit nevhodný příspěvek
    Pozor na takové brzdy. Dobře nechodící třmen trvale přibržďuje, poškozujete si kotouč, dříve sjedete desky, celá tato část se trvale zahřívá a má vliv i na ložisko a v neposlední řadě to poznáte na jízdních vlastnostech včetně spotřeby.
    reagovat      autor: Host  vloženo: 29.04.2010 19:23:31 Nahlásit nevhodný příspěvek
    automobily-nahradnidily.cz